niedziela, 21 listopada 2010

Turkusowy Sweterek

         Było ciężko ale najważniejsze, że się spodobał :-)
Sweterek robiłam na prośbę brata dla jego żony czyli mojej bratowej Gosi :-)
Robiony była z włóczki:
                       HIMALAYA MERCAN - KOLOR MORSKI ZIELONY
         Robiłam go z dusza na ramieniu, bez wymiarów bez schematu miał być wymyślony brat zdał się na mój gust bo sweterek miał być niespodzianką :-)
Bałam się ponieważ nie zawsze to co podoba się nam będzie podobało się osobie której coś robimy.
        Przekazałam gotowy towar dla brata a on swojej żonie :-)
Spotkaliśmy się na drugi dzień i jak wielkie było moje zdumienie bo moje dzieło przeżyło w tym dniu swoją premierę. Podobał się bardzo a bratowa była zaskoczona i bardzo sweterek się jej podobał.
A oto odsłona mojego dzieła :-)





Mam nadzieję , ze moje dzieło będzie się długo i dobrze nosiło :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz