czwartek, 6 października 2011

Czas na zmiany w moim życiu !!!

            Nie lubię się skarżyć na życie - bo po co i tak to nic nie da.
Od marca mój mąż żołnierz zawodowy pracuje w innym mieście a dokładnie w Brodnicy. Do tego czasu znosiłam to dzielnie ale teraz mam dość od września mam dość bycia samą z Remusiem i postanowiliśmy się przeprowadzić do niego aby rodzina była razem a nie tylko na weekendy.Już mam dość tego, że Remek całymi dniami na dzwonek do drzwi reaguje słowami "tatuś idzie"serce mi wtedy pęka i muszę mu kolejny raz tłumaczyć że to nie tatuś :-(((
Mamy już mieszkanie i myślę, że do końca miesiąca października będę już Brodniczanką :-)
          Trochę mi smutno z tego powodu ponieważ poznałam tu tylu wspaniałych ludzi i muszę to wszystko zostawić ale trudni :-(((
Taki jest los rodzin wojskowych, że trzeba się przenosić aby być razem aby stanowić rodzinę na prawdę a nie tylko pozory rodziny.
          Myślę, że następny post będzie już z Brodnicy bo nie mam czasu ani na dłubanie a poza tym przeraża mnie pakowanie :-(((
Do napisania
Pozdrawiam

-------------------------
Małgosiu - Teraz to tylko pisanie bloga mi pozostanie :-) i dłubanie nasze aby nie popaść w czarną rozpacz. Ale Twój blog i Twoje prace są dla mnie zawsze natchnieniem do pracy :-)

ela3s - Mimo, że nie mam auta przyjadę w sobotę do naszego sklepu :-) Muszę Was dziewczyny pożegnać i podziękować za wszelkie rady i nauki :-) przyjadę z Remusiem jak nie wózkiem to taxi na bank będę :-)
przekaż proszę info Gosi i p. Danusi :-)

2 komentarze:

  1. Izo, bardzo mi smutno z tego powodu:( ale dobro rodziny jest najważniejsze. Mam nadzieję, że częściej będziesz pojawiać się na blogu. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuś,a kiedy wpadniesz do naszego ulubionego sklepu???dawno Cię nie było....może w tę sobotę? choć na chwilkę :))

    OdpowiedzUsuń